سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]

نرم افزار پاکت پی سی

 
 
SMSای برای تمام فصول!(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )

دیکشنری ، قرآن ، استخاره ، whois ، فال حافظ ، زمان پخش برنامه های تلوزیون ، مکان های دیدنی هر شهر ، محاسبه مسافت بین شهر ها ، ساعت کشور ها ، سرویس نهج البلاغه ، سرویس عاشقانه ، پیام سلامتی ، 6 تیم اول لیگ برتر و بسیاری از خدمات دیگر! کلیه این خدمات تنها با ارسال یک SMS! با استفاده از این ترفند شما میتوانید با ارسال SMS به شماره مخصوصه هر سرویس ، از اطلاعات آن که به شکل SMS برای شما ارسال میشود کاملأ رایگان و تنها با هزینه یک پیامی که میفرستید ، استفاده کنید.



به شماره مربوط به هر سرویس یک SMS خالی ارسال کنید ، سپس اندکی صبر کنید تا خدمات مربوطه برای شما SMS شود:

۱۰۰۰۳۸۰: جک، با ارسال یک اس ام اس که در آن تعداد جک درخواستی نوشته شده است برای شما یک جک ارسال میشود.
 
 ۱۰۰۰۳۸۱: سرویس حدیث.
 
 ۱۰۰۰۳۸۲: سرویس نهج البلاغه.
 
 ۱۰۰۰۳۸۳: سخن روز.
 
 ۱۰۰۰۳۸۴: آیا میدانید؟
 
 ۱۰۰۰۳۸۵: سر کاری.
 
 ۱۰۰۰۳۸۶: سرویس عاشقانه.
 
 ۱۰۰۰۳۸۷: سرویس پند آموز.
 
 ۱۰۰۰۳۸۸: فال حافظ.
 
 ۱۰۰۰۳۹۱:اس ام اس چیستان.
 
 ۱۰۰۰۳۹۲: ساعت کشور ها.
 
 ۱۰۰۰۳۹۳: ترین ها (بهترین ها و بد ترین ها).
 
 ۱۰۰۰۳۹۴: مکان های دیدنی هر شهر.
 
 ۱۰۰۰۳۹۵: پیام سلامتی.
 
 ۱۰۰۰۳۹۶: محاسبه مسافت بین شهر ها.
 
 ۱۰۰۰۳۹۷: فیلم های روی پرده سینما.
 
 ۱۰۰۰۳۹۸: زمان پخش برنامه های تلوزیون.
 
 ۱۰۰۰۳۹۹: شش تیم اول لیگ فوتبال کشور.
 
 ۱۰۰۰۴۰۰: بازی پیشنهادی.
 
 ۱۰۰۰۴۰۱: جدید ترین نرم افزار.

۱۰۰۰۳۵۵: اس ام اس whois در صورتی که نام سایت مورد نظر خود را برای این سرویس ارسال کنید مشخص میشود که این سایت Available است یا خیر.

۱۰۰۰۳۵۷: استخاره با ارسال یک اس ام اس به این شماره سیستم به طور خود کار برای شما استخاره میگیرد ( ترفندستان ) و جواب استخاره را برای شما ارسال میکند.

۱۰۰۰۳۵۸: آب و هوا، با ارسال نام شهر مورد نظر به این شماره وضعیت آب و هوای آن شهر برای شما ارسال میشود.

۱۰۰۰۳۵۹: قرآن، با ارسال یک اس ام اس که ابتدا شماره سوره و سپس شماره آیه و سپس حرف F یا A (برای فارسی یا عربی بودن آیه) در آن باشد.

۱۰۰۰۳۷۰: دیکشنری، با ارسال یک لغت انگلیسی به این شماره معنی فارسی آن برای شما ارسال میگردد.



 
تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )

امروزه در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها !

 



بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتی https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr
بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و...
 به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد .

به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
» Phone number analysis
» IMSI number analysis
» IMEI number analysis
» SIM number analysis
» ISPC number analysis

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis



 
(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )
نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!



 
بالا بردن صدای گوشی های سری N نوکیا(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )
گوشی های سری N نوکیا شامل N80,N70,N73 و... از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری 60 کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویژگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است. اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

برای این کار ابتدا باید یکی از آهنگ های گوشی (غیر از زنگهای پیش فرض) را به طریق زیر اجرا کنید:

از طریق منوی گوشی به Gallery بروید. سپس All Files را انتخاب کنید. (ترفندستان) حالا یکی از آهنگ های موجود را اجرا نمایید. همان طور که آهنگ در حال پخش است ، Options و سپس Equaliser را انتخاب کنید. اکنون از میان گزینه های موجود یکی را به دلخواه (مثلأ Rock یا Bass) را به وسیله دکمه وسط انتخاب نمایید. اکنون دکمه Edit را بزنید. در صفحه جدید که مربوط به تنظیم Equaliser است ، تمامی Level ها را به بالاترین حد ممکن ببرید. اکنون در صورتی که دکمه Back را بزنید خواهید دید که صدای آهنگ بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد.

البته مقداری افت کیفیت صدا خواهید داشت ، اما با اندکی ایجاد توازن در Level ها میتوانید کیفیت و صدا را متوازن کنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر آهنگ ها را از طریق File Manager گوشی اجرا کنید این عمل میسر نمیشود زیرا در این حالت هنگامی که Options در Music player گوشی را انتخاب میکنید گزینه
Equaliser وجود ندارد.

 



 
هنگامی که گوشی خیس میشود!!!(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )
تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

 



ابتدا به این داستان واقعی توجه کنید! :

Ernesto Londo?o ، خبرنگار واشنگتن پست ، پس از یک دوچرخه سواری طولانی به خانه برمیگردد و شروع میکند به شستن دست و رویش ، اما از آنجایی که کیف وسایل همراهش را بدجایی قرار بود ، ناگهان در چند لحظه کیف میگردد و گوشی BlachBerry نازنین 450 دلاریش در درون توالت می افتد! پس از اینکه از شوک حادثه خارج میشود ، سریع گوشی را از آب خارج میکند ، باتری گوشی را در می آورد و شروع به خشک کردن گوشی با سشوار میکند! اما پس از اندکی هنگامی که میبینید این روش موثر نیست و گوشی نیز وارد حالت کما شده است ، به یکی از دوستانش که در این زمینه تخصص داشته تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. دوست عزیز هم در پاسخ او میگوید که گوشی را در یک ظرف پر از برنج نپخته بگذارد! بله! برنج نپخته! همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم (ترفندستان) ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد.
این جناب خبرنگار هم تجربه گرانقیمتش را در واشنگتن پست برای عموم نوشته است ، البته آن دوستی که این روش را برای او توضیح داده است نامش فاش نشده چرا که ظاهرأ وی برای یکی از شرکتهای گارانتی یا مشابه آن کار میکند و فاش شدن نامش برای او دردسر ساز خواهد بود.

اما در این زمینه میتوان عمل دیگری را نیز صورت داد:
گوشی که یک حمام اجباری کرده است را بهتر است اول خاموش کرده سپس باطری آن را خارج نموده تا جایی که امکانش هست گوشی را با کاغذها و دستمالهایی که آب جمع می کنند خشک کرده و بعد در الکل برای مدت کوتاهی بخیسانیدش و بعد هم بگذارید خشک شود. الکل برای خشک کردن قطعات داخلی گوشی بسیار موثر خواهد بود.

این روش شاید بیشتر قابل ادراک تر باشد! اما کارایی روش اول بیشتر است.


 

مشاهده آخرین صورتحساب تلفن همراه محتاج وصل شدن به اینترنت و صرف وقت است ، مشترکین تلفن ھمراه شرکت ارتباطات سیار از این پس می توانند با ارسال یک پیام کوتاه، از قبض دوره وکارکرد میان دوره تلفن ھمراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفنشھری، بین شھری، پیام کوتاه و سایر ھزینه ھا مطلع شوند.


قبل از هر چیز به چند نکته مهم اشاره میکنم.
تمامی قبوض تلفن همراه به صورت دوره ای یعنی هر 2 ماه یک بار صادر میشوند ، به این معنی که در هر سال 6 دوره قبض برای تلفن همراه صادر میشود.
سیستم دریافت قبض از طریق sms به دو روش ذیل تقسیم میشود:
 - دریافت صورتحساب 1 دوره ( 2 ماهه )
 - دریافت صورتحساب میان دوره ( از 1 روز تا 2 ماه و بیشتر )

 



اهنمای دریافت صورتحساب دوره ای
این روش فقط به شما صورتحساب 2 ماه کامل یعنی 1 دوره را نشان میدهد.
:: روش دریافت صورتحساب:
برای مثال اگر شما بخواهید صورتحساب تلفن همراه خود از تاریخ 1/11/85 تا 1/1/86 را مشاهده کنید یعنی دوره 6 سال 85 . برای این کار باید در قسمت New Text Message گوشی خود عدد 85,6 را وارد کنید و اگر بخواهید قبض 1/1/86 تا 1/3/86 را ببینید باید ارقام 86,1 را وارد کنید. این ارقام نشان دهنده سال و دوره مورد نظر میباشند و در بین آنها باید ویرگول گذاشته شود.

راهنمای دریافت صورت حساب میان دوره ای
در این روش شما میتوانید صورتحساب استفاده از 1روز تا 2 ماه و بیشتر تلفن همراه خود مطلع شوید.
:: روش دریافت صورتحساب میان دوره ای:
در این روش شما به جای وارد کردن دوره ، سال باید تاریخ ابتدا ، تاریخ انتها را وارد کنید.
برای مثال اگر شما بخواهید صورتحساب تلفن همراه خود از تاریخ 5/1/86 تا 5/2/86  یعنی فقط 1 ماه و یا هر تاریخ میان دوره ای دیگری را مشاهده کنید کافیست تا به این صورت در قسمت New Text Message گوشی خود تایپ کنید 860105,860205 و برای شماره مورد نظر بفرستید تا میزان استفاده از تلفن همراه خود در این زمان را ببینید.

ارسال SMS
مرحله نهایی ارسال ارقام بالا به شماره 009830009 میباشد.
زمان پاسخگویی بین 4 تا 5 دقیقه خواهد بود.

شما با ارسال SMS به این شماره موارد زیر را نیز مشاهده خواهید کرد:
 - هزینه SMS
 - هزینه مکالمه شهری
 - هزینه مکالمه بین شهری
 - هزینه جابجائی
 - جمع مبلغ


 شما میتوانید به جای کاراکتر ویرگول از کاراکتر های / یا . یا ـ یا و یا Space در بین اعداد استفاده کنید.



 
TakDak Clinicians Calculator یک نرم افزار فوق العاده برای دانشجویان پزشکی



توضیحات:
Requirements: All PPC, ARM/XSCALE
Overview: Absolute Neutrophil Count, Alveolar Arterial Gradient, Basal Energy Expenditure, Body Mass Index, Body Surface Area, Corrected Calcium (Albumin), Corrected Sodium (Glucose), Corrected Sodium Lipids), Corrected Sodium (Protein), Creatinine Clearance (Measured), Estimated Clearance of Creatinine (Cockroft), Fractional Excretion of Sodium, GFR (Levey 4 Variable Equation), GFR (Levey 6 Variable Equation), Ideal Body Weight, Microalbuminuria, Plasma Osmolar Gap, QTc, Serum Anion Gap, Urinary Anion Gap.

Features:
Clinician"s Calculator performs clinical calculation frequently
undertaken in medical practice. These include:
Body Mass Index
Body Surface Area
Alveolar Arterial Gradient
Renal Function (MDRD, etc)
Correct QT interval
Serum Anion Gap
and others
New Features include:
Better support for square displays!
Additional calculators ( Age calculator, Allowable blood loss, Cardiac Output (Fick))
Better properties display

دانلود



 
(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )
نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!



 
مخفی سازی فایلها در سری N نوکیا(شنبه 86 آذر 3 ساعت 1:14 صبح )
یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!

ابتدا دقت نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند در کمیاب آنلاین ، عبارتند از:
N70,N71,N72,N73,N75,N76,N77,N80,N81,N90,N91,N92,N93,N93i,N95,N800,N810

برای مخفی سازی فایل های خود:
وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد File Manager شوید.
اکنون با زدن کلید سمت راست یا اسکرول گوشی ، وارد Memory Card شوید.
سپس به فولدر Other رفته و با استفاده از Options > New Folder یک فولدر جدید بسازید و نام آن را Contacts قرار دهید.
داخل فولدر Contacts شده و در داخل آن فولدر دیگری ایجاد کنید و نام آن را Kamyabonline یا هر نام دلخواه دیگری بگذارید.
اکنون از این دو پوشه به عقب بازگردید و به صفحه اصلی File Manager در Memory Card رجوع کنید.
حال میتوانید به دلخواه خود برای مخفی سازی ویدئوها به Videos و برای مخفی سازی عکسها به به فولدر Images بروید. سپس بر روی فایل مورد نظر خود که قصد مخفی سازی آن را دارید Options > Move to folder را انتخاب کنید و سپس برای مسیر آن ، فولدری که به تازگی ایجاد کردید یعنی Memory Card / Other / Contacts / Kamyabonline را تعیین نمایید و OK کنید.
کار تمام است ، پس از این عمل ،  فایل شما از داخل گالری حذف شده است و به هیچ وجه در داخل آن نمایش پیدا نمیکند.
برای مشاهده فایل نیز خودتان میتوانید به شکل مخفیانه ، از طریق File Manager گوشی به محلی که فایل را به آنجا منتقل کردید یعنی Other / Contacts مراجعه کنید.
در صورتی که میخواهید فایل مجدد داخل گالری نمایش پیدا کند کافی است آن را از درون این فولدر جدید خارج کنید و به محل قبلی منتقل کنید.



 
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

#1*1*3*140*    فعال سازی پیامگیر

#3*1*3*140*   فعال سازی ذخیره شماره تماس گیرنده

#4*1*3*140*   حذف همه سرویس ها
       
#5*3*140*       دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#       دریافت تنظیمات GPRS

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده شما را قادر می سازد تا بدانید در زمانی که در دسترس نبوده اید، چه کسانی با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با شما تماس می گیرد، به یک سرویس پیام گیر هدایت می شود (کمیاب آنلاین) که در آنجا شماره این شخص ذخیره می شود. هنگامی که تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند به همراه زمان این تماسها از طریق SMS برای شما ارسال می گردد.این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی توانند همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام گیر صوتی در یک زمان استفاده نمایید.







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 39352  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «